sâmbătă, 27 august 2011

Cărţile mamei

    Ieri am fost la bunicii din partea mamei, iar partea cea a frumoasă a venit cu puţin timp înainte să plec când bunica mi-a arătat nişte fotografii cu mami, sora şi fratele ei, dar şi cărţile cumpărate de ea, de care eu nu ştiam...încă. Bunica m-a invitat să îmi iau câteva cărţi acasă...



    Am luat să citesc: Ultimele şase minute de Alistair MacLean, Cercul de oglindă de Corina Victoria Sein şi Dinu Lipatti de Carmen Păsculescu-Florian.
    Mami a fost bucuroasă să le revadă şi să îmi amintească de vremurile în care şi ea cumpăra cărţi. Mai rămâne să le citesc.

2 comentarii:

  1. Oamenii speciali lasă o urmă nevăzută în cărţile pe care le citesc.
    Ai să vezi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc! :)
    Cu ceva timp în urmă am întrebat-o care e cartea preferată; nu mi-a răspuns, dar poate voi afla mai multe citind cărţile pe care le-a cumpărat. Mai târziu m-a întrebat dacă am citit "Crimele familiei Borgia" de Michel Zevaco. Poate voi afla citind dacă aceasta e sau nu cartea preferată...

    RăspundețiȘtergere