vineri, 12 august 2011

Vară

    În seara aceasta va fi maximul curentului de meteori Perseidele, aşa că o să stau toată noaptea afară numai, numai să văd câţiva meteori. Am aşteptat cu mare interes evenimentul, însă de acum o lună mi-am dat seama că va fi Lună Plină...La ultima eclipsă de Lună nu am văzut nimic pentru că cerul era înnorat chiar pe jumătatea de cer, unde se puteau vedea fazele eclipsei.

http://www.stiintasitehnica.com/eveniment-astronomic-ploaia-de-meteoritilor-perseide_507.html


   Anyway, îl iau pe Garfield şi pe prietenul nostru cu codiţă, o pătură groasă şi o să ne uităm toţi trei pe cer...poate, poate vedem şi noi ceva.










 

 
   Later Edit: În compania lui Miţu, Lăbuţă(Bijoux) şi a prietenului meu cu codiţă, mai ales el, pentru că l-am ţinut în păturică, am îngheţat de frig aşteptând meteorii, dar...a fost foarte frumos. Garfield nu a fost prezent, pentru că a dormit în casă. După ce am aşteptat cam o oră să văd prima stea, am fost foarte entuziasmată. Cineva mi-a spus odată: "watching the sky it is a great incentive to dream", dar cred că în noaptea aceea a fost mai mult de atât, pentru că am înţeles că pot să aştept oricât... Acest lucru îmi aduce aminte de prima poruncă din decalogul naratorului din romanul lui Octavian Paler, Viaţa pe un peron: "Să aştepţi oricât."
   Avem atâtea lucruri de învăţat în viaţă, nu doar de la oameni, ci de la însăşi viaţa, trebuie doar să fim pregătiţi să le vedem şi să le înţelegem.

2 comentarii:

  1. Cu asemenea companie sunt sigură că va fi plăcut să aştepţi stelele căzătoare. Nu uita să-ţi pui o dorinţă. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De obicei uit dorinţele pe care mi le pun, dar în seara asta sigur nu voi uita una dintre dorinţe...:)

    RăspundețiȘtergere