luni, 12 septembrie 2011

A început şcoala

    Îmi pare îndepărtată ziua de ieri cu tot ce a fost al ei, însă, poate că asta e normal atunci când păşeşti într-o altă zi cu alte gânduri, cu ceva planuri şi idei...a început un nou an şcolar şi nu mă bucur pentru că nu voi mai citi la fel de mult cum obişnuiam să fac în vacanţe, pentru că nu voi mai gusta din bucuria dimineţilor acasă decât în week end, însă sunt entuziasmată pentru orice început...
Am zis că nu voi citi la fel de mult, însă tentaţia(Procesul-Franz Kafka) a venit chiar în prima zi de şcoală şi îmi e teamă că ...nu pot să stau departe de cărţi mai ales când am atâtea titluri necitite.

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca citesti asemenea carti, Emilia. Imi aduc aminte de bucuria care m-a insotit in viata , ori de cate ori mi-a venit in minte "Procesul". Sa ai grija, nu te astepta la ceva spectaculos, dar este ceva special, la modul in care nici nu-ti poti imagina inainte de lectura, orice ai fi auzit despre acest roman. Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulţumesc. :) Cartea era de mult timp pe listă, dar am decis să o citesc abia după ce un prieten bun mi-a spus o poveste din carte cu un om care ajunge la porţile destinului său(pentru tâlcul povestioarei).

    RăspundețiȘtergere